Madison Heigts naar Cleveland Ohio

15 juni 2016 - Cleveland, Ohio, Verenigde Staten

Hier weer een blog.
Maak hem op mijn mobiel aangezien de pc bij de receptie op dit moment geen internet heeft.

Dag 2 in Madison Heigts...
Vroeg opgestaan om snel het ontbijt naar binnen te werken en naar Weidman terug te rijden in de hoop dat dokter Pol wel aanwezig zou zijn.
Het duurde even maar we waren er rond half 12.
Toch een beetje nerveus en klamme handjes.
We konden dokter Pol buiten al horen praten... dus hij was er in ieder geval.
Naar binnen gelopen en daar stonden dokter Pol en zijn vrouw Diane.
Hij zei in het engels... goodmorning... waarop ik antwoorde... goedemorgen.
Ze begonnen te lachen.
Dokter Pol verteld dat ik een fan uit Nederland ben en dat we wat dingen voor hem en de rest hadden meegenomen.
Als eerste hem het mes gegeven dat we speciaal voor hem hadden meegenomen.
Na het zien van het mes werd hij er stil van.... denk dat weinig mensen dit voor elkaar krijgen.
Vervolgens de koffie, Drentse worst, Wilhemina pepermunt, pantoffels in de vorm van klompen en speculaas gegeven.
Hij vond het te gek voor woorden en zei tegen Diane... give them my new book.. this is to crazy.
Later aan Diane een door mezelf beschilderd beeldje gegeven en aan Charles een paar klompjes die hij aan zijn binnenspiegel kon hangen.
Dokter Pol, Diane, Charles en dokter Emily hebben beide boeken gesigneerd.
Helaas was dokter Brenda ziek.
Na alles nog een rondleiding door de praktijk gekregen door 1 van de mensen van de filmcrew....
Erg leuk om te zien hoe je eigenlijk voor gek gehouden wordt.. er wordt niet buiten gefilmd maar in een schuur met een scherm erachter.
Na de rondleiding nog even buiten gestaan in de hoop dat dokter Pol nog op een call moest... alleen reed dokter Emily weg.
Daarna nog even staan praten met Amerikanen uit Toledo.
Nadat hun vertrokken waren zijn wij ook weer in de auto gestapt en terug richting het hotel gereden.
Onderweg kwamen we langs de IHOP.
En aangezien we alle 2 toch wel trek hadden er maar gestopt om te eten.
Na het eten verder gereden en al snel waren we weer terug in het hotel.
Op tijd naar bed gegaan en wat later uit bed gekomen.
Alles weer in de auto gepropt en uitgechecked.
Albert wilde graag naar Pawn Stars dus dat adres ingetikt in de tomtom.
Na iets van 20 minuten bij Pawn Starts aangekomen... en ook hier weer naar binnen gelopen.
Alleen Seth was aanwezig en na een tijdje wachten vroeg Albert of hij met hem op de foto mocht.
Dit vond hij wel goed.
Na de foto weer in de auto gestapt en onderweg naar het volgende hotel in Cleveland Ohio.
Nou nou... dat hebben we geweten... allemaal tolwegen.
Tegen 4 uur in het hotel gearriveerd.
Ingechecked en de spullen in de kamer gezet.
Wat ruikt deze kamer lekker fris...
Nog even wat dingen uitgezocht en aangezien ik wat trek begon te krijgen hebben we de auto weer gepakt en zijn naar het Hard Rock Cafe gereden om te eten.
Heerlijk gegeten en rondgekeken.
Na het afrekenen terug naar de auto en weer terug naar het hotel om nog even lekker lui te doen.
Onderweg kwamen we nog wrl een bord tegen die de temperatuur in graden celsius aangaf... wow het was gewoon nog 24 graden en dat om 8 uur 's avonds.
Gaan nu slapen en morgen door naar Pittburgh Pennsylvania.

1. Ikke ook:
    15 juni 2016
    Echt toppy dat je de Polletjes hebt gesproken. Jammie dat Albert niet zo veel geluk had.
    Maar alles weer in de auto gepropt? Jullie hebben toch zo'n grote 4 wheel bak? Hahaha
    Nog heel veel reisplezier
    Ria
  2. V. Schneider:
    15 juni 2016
    Wat gaaf dat jullie seth hebben gezien bij Pawn STARS. Maar de auto al zo vol met souvenirs....
  3. Biebs:
    15 juni 2016
    Wow! Jullie hebben echt mazzel! Hadden jullie nog foto's mogen maken in de praktijk? En staat er alle dagen een filmcrew?