North Conway naar Rutland

19 juni 2015 - Rutland, Vermont, Verenigde Staten

Vanmorgen maar wat later opgestaan.... het bed lag veel te lekker en de rit zou niet al te lang duren.

Na het ontbijt rustig de tassen weer ingepakt en in de auto gedaan.

Uitgechecked en maar weer in de auto gestapt.

Eerst maar eens op zoek naar het spoorwegmuseum.

Deze door de tomtom snel gevonden en hier lekker rond gelopen en veel foto's gemaakt.

Mijn neefje Lars zou zich volledig vermaakt hebben door alle dingen die er waren van Thomas de trein.

Na het rondwandelen nog even terug gereden naar North Conway aangezien Albert een treinstation had gezien met allemaal oude treinen.

Deze hadden we meegekund maar besloten om het niet te doen.

Hier heeft Albert ook nog aardig wat foto's gemaakt.

Toch maar weer in de auto gestapt en richting Rutland, Green Mountains.

Onderweg weer diverse malen gestopt bij een mooi uitzichtpunt.

Wat genieten we hier van de natuur.

Grote hoge bergen en veel bomen.

Niet te geloven eigenlijk dat hier vorige maand nog sneeuw heft gelegen.

Tegen 6 uur waren we eindelijk in het hotel.

Ingechecked en maar naar de kamer.

Maar..... de kamer die we toegewezen hadden gekregen bleek nog bezet te zijn.

Terug naar de receptie en een andere kamer toegewezen gekregen.

Deze lekker om de hoek van het binnenzwembad.

Van de man van de receptive een bin gehad voor 10% korting op onze rekening van het eten en een gratis drankje.

Na het heerlijke eten nog even naar de Dollar General gereden en nieuwe slippers gekocht voor Albert.

Bij terugkomst nog even in de Jacuzzi gezeten en nu even wat drinken aan de bar en dan lekker slapen.