Key West naar Miami

7 juli 2013 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Rond 9 uur vertrokken van Key West naar Miami.
Eerst nog ff door Key West gereden omdat Albert nog foto's wilde maken van een bar genaamd Barrelhead.
Hier was gefilmd voor James Bonds License to kill.
Daarna nog ff doorgereden naar het huis van de overleden schrijver Hemmingway waar zijn 60 katten nog steeds wonen.

Eindelijk dan maar richting Miami via de highway 1 en dus over 42 bruggen.
Hier nog diverse keren gestopt om foto's te maken van het prachtige uitzicht.
Wow wat is het hier mooi.
Ook maar ff gestopt bij het hurricane monument.
Dit is een monument ter nagedachtenis aan de slachtoffers van een orkaan in 1935 die snelheden haalde van 200 mijl per uur en er +/- 26.50 inch regen per uur viel.

Lekker rustig aan gedaan en rond 5 uur gearriveerd bij het hotel waar we ook begonnen zijn deze vakantie.
Ff ingechecked en gelijk maar een upgrade genomen voor een luxere kamer.
Haha dat hebben we geweten.. wat een kamer.
Een grote keuken zonder kookplaat maar met koelkast, magnetron en koffiezetapparaat, een grote badkamer en ee heerlijk groot bed in een ruime slaapkamer.
Ennnnn een inloopkast met verlichting.
Om 9 uur naar buiten samen met de 2 Hollanders om naar het 4th of July firework te kijken.
We konden dit goed zien vanaf het strand en dus hoefden we niet downtown.
Rond 12 uur maar gaan slapen.