Dag van aankomst en dag erna

4 juni 2014 - Schiphol, Nederland

Laat ik maar beginnen met gisteren wel zo makkelijk.

Om 3:30 uur zijn we opgehaald door mijn moeder die ons naar Schiphol heeft gebracht, waarvoor nog bedankt mam.

Lekker op tijd op Schiphol Airport en dus maar inchecken en ruimbagage laten sealen.

Na ingecheckt te zijn moesten we van vertrekhal 2 naar 3 om door de douane te gaan.

Rustig door de douane en maar eens gluren waar we precies heen moesten om te boarden.

Boarden bij gate E5.

Eerst weer diverse vragen beantwoord, heb je alles zelf ingepakt, heb je alles de hele tijd bij je gehouden of heb je iets van iemand aangenomen... dacht het niet ... hihi.

Het vliegtuig was maar half vol dus we mochten gaan zitten waar we wilden.

Lekker met ons tweeën een rijtje van 3 in het midden gekozen.

Veel geslapen tijdens de vlucht.

Aangekomen in Detroit door de controle en onze tassen halen en weer op een andere band dumpen voor de verdere vlucht.

Deze vlucht was volgeboekt, maar wij hadden het geluk dat er 1 stoel vrij was... naast ons.

Dus lekker weer een rijtje van 3 voor ons alleen.

In Denver aangekomen tassen opgehaald en maar eens kijken waar we de auto op konden halen.

Hiervoor moesten we even meteen busje mee die ons naar Alamo bracht.

Alles doorgenomen en aangezien ze weinig kleine modellen overhadden mochten we een grotere auto meenemen.

Leuk een free upgrade.

We hebben gelukkig weer dezelfde soort als vorig jaar, aangezien er daar erg veel van stonden.

Nu maar eens op zoek naar een Wallmart voor een tomtom.

Deze gekocht bij een Mega Grote Wallmart.

Zo maar ff een adres invoeren en op zoek "nee niet naar ons hotel" naar waar mijn zus, zwager en neefje Lars stonden.

Lars wist niet dat we kwamen, maar vond het volgens mij erg leuk dat hij zijn oom Albert en tante Tamara zag.

Want ja, wie verwacht nou op vakantie zijn oom en tante te zien???

Met ons vijven wezen BBQ-en en daarna vertrokken wij na een flinke knuffel van de drukke Lars richting ons hotel in Basalt.

Deze rit zou 3:45 duren.

Pfff en dat klopte ook nog.

In het donker tussen de bergen door rijden met her en der nog sneeuw ;-)

Heb rustig gereden omdat er ook veel wild langs de kant van de weg liep.

Aangekomen bij het hotel lag onze kamerpas klaar in een postvakje.

Erg netjes, en heb de receptioniste dit vanmorgen ook gemeld.

Op zoek naar de kamer in het donker... viel gelukkig mee.

Even een beetje heen en weer ge-appt en min zus laten weten dat we veilig aangekomen waren in het hotel.

Lekker geslapen en om 9 uur opgestaan voor het ontbijt.

Na het ontbijt maar even wat boodschappen gehaald bij een supermarkt die gaat sluiten dus alles 50% korting.

Nu maar eens Basalt gaan verkennen.

Wat is het hier lekker rustig.

Even wat wezen drinken bij een restaurantje en terug naar de kamer zodat ik deze blog kon maken.

Even de foto's uitlezen (speciaal voor collega Rien die ze vorig jaar miste) op de laptop zodat ik er een paar bij kan plaatsen.

1. Rien Gijsbertsen:
    5 juni 2014
    Leuk verhaal, goede reis verder.
    Leuke foto's trouwens... vooral van die Pipo caravan !
    Ik hoop dat het een beetje mooi weer is, a.s. zaterdag hier boven de 30 graden brrrr....