Dag voor vertrek en van vertrek

29 juni 2016 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Hier nog een korte blog.
Gisteren weer een lange rit gehad.
Voor Albert nog naar Le Claire in Iowa geweest.
Hier zit nog een winkel van American Pickers.
De bus van de mannen stond er wel maar ze waren er helaas niet... net als Daniëlle.... die was er ook niet.
Vervolgens maar weer in de auto gestapt en door richting Chicago voor onze laatste nacht in de USA.
We waren rond half 9 in het hotel en kregen een kamer met 2 king size bedden.
Na het leeghalen van de auto maar een taxi besteld richting het Hard Rock Cafe om te eten.
Na het eten weer terug naar het hotel om de koffers te herpakken.
We zijn uiteindelijk tegen half 3 gaan slapen en de wekker stond op 9 uur.
Vanmorgen alle tassen weer in de auto gedaan en op zoek naar een winkel om een kleine trolley te kopen (sorry mam maar niet alles past in de ruimbagage).
Zojuist ingecheckt bij KLM en uitgecheckt bij het hotel.
Zal pas weer online zijn als we terug zijn in Nederland.